Piątek, 06 grudnia 2024
Imieniny: Mikołaj, Emilian, Leontyna
mgła
2℃
A+
Tłumacz Google

RENOWACJA ZABYTKOWEGO BUDYNKU NR 2 W POWIATOWYM CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH IM. ŚW. JANA PAWŁA II W KĄTACH WROCŁAWSKICH – ETAP 1

Budynek nr 2 wchodzący w skład zabytkowego kompleksu Powiatowego Centrum Usług Społecznych im. Jana Pawła II  w Kątach Wrocławskich objęty inwestycją

- Elewacja frontowa

 

- Widok budynku od strony południowej

Przedmiotem inwestycji pn.: „Renowacja zabytkowego budynku nr 2 w Powiatowym Centrum Usług Społecznych im. Jana Pawła II w Kątach Wrocławskich - Etap 1 opracowanie dokumentacji projektowej” jest opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej umożliwiającej wykonanie robót budowlanych związanych z renowacją budynku nr 2 wchodzącego w skład zabytkowego kompleksu Powiatowego Centrum Usług Społecznych im. Jana Pawła II w Kątach Wrocławskich, ul. 1-go Maja 43, objętego ochroną konserwatorską poprzez ujęcie w wojewódzkiej ewidencji zabytków.

Etap 1 inwestycji obejmuje opracowanie dokumentacji technicznej, a w szczególności wykonanie projektu budowlanego (tj. projektu zagospodarowania terenu, projektu architektoniczno-budowlanego, projektu technicznego), projektu wykonawczego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, wraz z niezbędnymi opiniami, zgłoszeniami, uzgodnieniami i pozwoleniami, umożliwiającymi rozpoczęcie i prowadzenie robót budowlanych, w szczególności w zakresie wynikającym z ustawy o ochronie zabytków.

Etapy przygotowania i realizacji inwestycji:

1) Dnia 29.03.2023 r. – złożony został Wniosek o dofinansowanie (WoD)  w Aplikacji Polski Ład, zgłoszona wartość projektu 500 tys. zł, w tym dofinansowanie z RPOZ - 490 tys. zł (co stanowi 98 % wartości inwestycji); wkład własny powiatu -  10 tys. zł (co stanowi 2 % wartości inwestycji); Numer Wniosku o dofinansowanie: RPOZ/2022/8607/PolskiLad;

2) Dnia 14.07.2023 r. - wybór projektu do dofinansowania ogłoszony na stronie internetowej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów: https://www.gov.pl/web/premier/wyniki-naboru;

3) Dnia 25.07.2023 r. – wystawienie przez BGK Wstępnej promesy finasowania inwestycji Nr RPOZ/2022/8607/PolskiLad;

4) Dnia 15.05.2024 r. - ogłoszenie przetargu na zakres inwestycji zawartej we WoD;

5) Dnia 12.06.2024 r. -zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty złożonej przez Zespół Projektowo – Inwestycyjny Kontrapunkt V - projekt Aleksander Mirek, ul. Zabłocie, 39 30-701 Kraków;

6) Dnia 26.06.2024 r.wystawienie przez BGK PROMESY finansowania inwestycji Nr RPOZ/2022/8607/PolskiLad;

7) Dnia 04.07.2024 r. - podpisanie Umowy z Wykonawcą na realizacje inwestycji. Termin wykonania umowy: 16 miesięcy od dnia zawarcia umowy, tj. do dnia 04.11.2025 r. Wartość projektu (po przetargu) -   488.310,00 zł, w tym wartość dofinansowania ze środków RPOZ - 478.543,80 zł (98%). Harmonogram realizacji przedmiotu umowy:

Etap I –  z terminem realizacji do 6 m-cy od dnia zawarcia umowy tj. do 04.01.25 r.

  • Inwentaryzacja budowlana z elementami instalacyjnymi,
  • Ekspertyza techniczna z uwzględnieniem istniejących zabezpieczeń przeciwpożarowych

Etap II – z terminem realizacji do 12 m-cy od dnia zawarcia umowy tj. do 04.07.25 r.

  • Projekt koncepcyjny
  • Projekt budowlany z uzyskaniem wszelkich uzgodnień, zezwoleń, opinii, zaświadczeń i decyzji o pozwoleniu na budowę,
  • Scenariusz pożarowy

Etap III – z terminem realizacji do 16 m-cy od dnia zawarcia umowy, tj. do 04.11.25 r.

  • Projekt wykonawczy
  • Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
  • Przedmiar robót i kosztorys inwestorski

8) Realizacja umowy przez Wykonawcę:

  • dnia 04.10.24 r. – przygotowanie i odbiór przez Zamawiającego dokumentu „Inwentaryzacja budowlana z elementami instalacyjnymi”



Kliknij aby zamknąć.Popup
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Ok