
W projekcie „Przyszłość jest nasza” zaplanowano realizację następujących zadań:
Zadanie1 - Dodatkowe zajęcia indywidualne dla uczniów SOSW w Kątach Wrocławskich
Zadanie 2 - Dodatkowe zajęcia indywidualne dla uczniów ZSS w Wierzbicach
Zadanie 3 - Zajęcia terapeutyczne grupowe dla uczniów SOSW w Kątach Wrocławskich
Zadanie 4 - Zajęcia terapeutyczne grupowe dl uczniów ZSS w Wierzbicach
Zadanie 5 - Zajęcia rozwijające zainteresowania dla uczniów SOSW w Katach Wrocławskich
Zadanie 6 - Zajęcia rozwijające zainteresowania dla uczniów ZSS w Wierzbicach
Zadanie 7 - Podniesienie kwalifikacji i kompetencji kadry pedagogicznej w Kątach Wrocławskich
Zadanie 8 - Podniesienie kwalifikacji i kompetencji kadry pedagogicznej w ZSS w Wierzbicach
Zadanie 9 - Doposażenie gabinetów SOSW w Kątach Wrocławskich w pomoce terapeutyczne
Zadanie 10 - Doposażenie gabinetów ZSS w Wierzbicach w pomoce terapeutyczne
W projekcie realizowane są następujące zadania w ramach zaplanowanych działań na rok 2019:
Zadanie 1
- Zajęcia EEG Bioefeedback
- Zajęcia RSA Bioefeedback
- Terapia pedagogiczna/behawioralna –
- Terapia czaszkowo- krzyżowa-
- Zajęcia dydaktyczno – wyrównawcze z matematyki
- Rehabilitacja i masaż
- Terapia psychologiczna
- Zajęcia Logopedyczne
- Zajęcia z Tomatis
Zadanie 2
- Terapia SI
- Logopedia z ASS
- EEG Biofeedback
- RSA Biofeedback
- Rehabilitacja ruchowa z masażem
- Terapia ręki
- Wspieranie uzdolnień matematycznych
- Zajęcia z psychologiem
Zadanie 3
- Zajęcia terapeutyczne w SDŚ
- Zajęcia na basenie
- Hipoterapia
- Dogoterapia
- Muzykoterapia
Zadanie 4
- Edukacja przez ruch
- Gimnastyka korekcyjna
- Koło Małych Wynalazców
- Kółko humanistyczne
- Zajęcia matematyczno-informatyczne
- Kółko plastyczne
Zadanie 5
- Koło zainteresowań dla uczniów rozwijających umiejętności matematyczno – informatyczne
- Zajęcia rozwijające zaradność życiową i kreatywność
- Terapia tańcem
Zadanie 6
- Wycieczka do Muzeum Sztuki Współczesnej Pawilonu Czterech Kopuł na lekcję muzealną i wystawę prac malarskich
Zadanie 7
- Rozpoczęcie studiów podyplomowych przez dwóch nauczycieli
- wczesne wspomaganie rozwoju dziecka
- integracja sensoryczna i psychomotoryka
- Realizacja szkoleń związanych z posiadanym sprzętem (Snoezelen, Tomatisa)
Zadanie 8
- Rozpoczęcie studiów podyplomowych przez dwóch nauczycieli na kierunkach :
- wczesne wspomaganie rozwoju dziecka
- integracja sensoryczna i psychomotoryka
- Realizacja szkoleń związanych z posiadanym sprzętem (EEG Biofeedback)
Zadanie 9
Zakupiony został sprzęt oraz pomoce dydaktyczne do :
- Terapii Biofeedback RSA
- Sprzęt rehabilitacyjny
- Sprzęt do terapii integracji sensorycznej
- Sprzęt gospodarstwa domowego i stolarski
- Pomoce logopedyczne
- Sprzęt komputerowy
Zadanie 10
- Zakupiono Testy inteligencji Stanford – Bineta
Złożonych zostało pięć wniosków o płatność:
- Za okres 01.08.2019 – 01.08.2019 –wniosek o zaliczkę w kwocie 144 151,53 zł
- Za okres 02.08.2019 – 31.10.2019 - sprawozdawczy i rozliczający zaliczkę w kwocie 45 183,53 zł
- Za okres 01.11. 2019- 30.11.2019- sprawozdawczy, o zaliczkę w kwocie 123 874,32 zł i refundację w wysokości 24 197,69 zł. Łącznie 148 072,01 zł
- Za okres 01.12- 2019 – 31.01. 2020 – sprawozdawczy, rozliczający zaliczkę oraz o zaliczkę
- Za okres 01.02.2020 – 30.04.2020 – sprawozdawczy, rozliczający zaliczkę
Wskaźniki Projektu
W ramach projektu zaplanowano osiągnięcie następujących wskaźników realizacji celów projektu:
Nazwa wskaźnika | Zaplanowana do osiągnięcia wartość wskaźnika |
Liczba uczniów, którzy nabyli kompetencje kluczowe lub umiejętności uniwersalne po opuszczeniu programu | 89, w tym 39 K i 50 M |
Liczba nauczycieli, którzy uzyskali kwalifikacje lub nabyli kompetencje po opuszczeniu programu | 45, w tym 42 K i 3 M |
Liczba szkół, w których pracownie przedmiotowe wykorzystują doposażenie do prowadzenia zajęć edukacyjnych | 4 |
Liczba szkół i placówek systemu oświaty wykorzystujących sprzęt TIK do prowadzenia zajęć edukacyjnych | 4 |
Liczba nauczycieli objętych wsparciem w programie | 45, w tym 42 K i 3 M |
Liczba szkół i placówek systemu oświaty wyposażonych w ramach programu w sprzęt TIK do prowadzenia zajęć edukacyjnych | 4 |
Liczba szkół, których pracownie przedmiotowe zostały doposażone w programie | 4 |
Liczba nauczycieli objętych wsparciem z zakresu TIK w programie | 25, w tym 25 K, 0 M |
Liczba uczniów objętych wsparciem zakresie rozwijania kompetencji kluczowych lub umiejętności uniwersalnych w programie | 89, w tym 29 K i50 M |