Poniedziałek, 09 grudnia 2024
Imieniny: Aneta, Leokadia, Wiesław
pochmurno
4℃
A+
Tłumacz Google

ZMIANY W PRZYZNAWANIU ŚWIADCZENIA „DOBRY START”

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie informuje, że nie prowadzi obsługi programu „Dobry start”.

Wnioski od dnia 1 lipca 2021 r. przyjmuje wyłącznie Zakład Ubezpieczeń Społecznych.

Wnioski można składać tylko w formie elektronicznej do dnia 30 listopada 2021 r. przez:

  • portal informacyjno-usługowy Emp@tia
  • bankowość elektroniczną
  • portal PUE ZUS.

Świadczenie z programu „Dobry start” przyznawane jest raz w roku z tytułu rozpoczęcia roku szkolnego. Przysługuje na dziecko: rodzicom, opiekunom faktycznym, opiekunom prawnym, rodzinom zastępczym, osobom prowadzącym rodzinne domy dziecka, dyrektorom placówek opiekuńczo-wychowawczych, dyrektorom regionalnych placówek opiekuńczo-terapeutycznych. Prawo do wsparcia mają również osoby usamodzielniane, które opuściły pieczę zastępczą.

 

powrót do kategorii
Poprzednia Następna

Pozostałe
aktualności

Kliknij aby zamknąć.Popup
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Ok