Piątek, 14 lutego 2025
Imieniny: Walenty, Liliana, Zenon - Walentynki
śnieg
-1℃
A+
Tłumacz Google

Nowa usługa w Wydziale Komunikacji – System Wysyłania Powiadomień

Od 3 lutego br. w Wydziale Komunikacji Starostwa Powiatowego we Wrocławiu funkcjonuje System Wysyłania Powiadomień. To kolejne udogodnienie dla mieszkańców, mające na celu usprawnienie obsługi i zwiększenie komfortu finalizacji spraw.

Każdy klient, który złoży wniosek o rejestrację pojazdu lub wydanie prawa jazdy, może obok swoich danych adresowych dobrowolnie podać swój numer telefonu komórkowego i tym samym wyrazić zgodę na otrzymanie jednorazowego powiadomienia SMS. Dzięki temu zostanie automatycznie poinformowany o możliwości odbioru zamówionych dokumentów.

 

Jak działa system?

System generuje powiadomienie SMS w momencie, gdy dokumenty dotrą do Wydziału Komunikacji z Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A. a urzędnik potwierdzi ich odbiór. W treści wiadomości znajdzie się następująca informacja:

SP Wrocław – Wydział Komunikacji zaprasza po odbiór zamówionego dowodu rejestracyjnego / prawa jazdy.

Wiadomość SMS zawiera także nagłówek SP WROCŁAW dla łatwej identyfikacji nadawcy.

Usługa powiadomień SMS jest realizowana przez Polską Wytwórnią Papierów Wartościowych S.A. i jest dla klientów całkowicie bezpłatna. Dzięki temu rozwiązaniu mieszkańcy nie będą musieli samodzielnie kontaktować się z urzędem czy też sprawdzać statusu swoich dokumentów online.

powrót do kategorii
Poprzednia Następna

Pozostałe
aktualności

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Ok