Czwartek, 25 kwietnia 2024
Imieniny: Marek, Jarosław, Wasyl
pochmurno
6℃
A+
Tłumacz Google

Debata nad Raportem o stanie Powiatu Wrocławskiego za rok 2022

Szanowni Mieszkańcy Powiatu Wrocławskiego!

W dniu 30 maja 2023 r. Zarząd Powiatu Wrocławskiego przedłożył Radzie Powiatu Wrocławskiego „Raport o stanie Powiatu Wrocławskiego za rok 2022”, zgodnie art. 30a ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1526 ze zm.).

Zapraszamy do zapoznania się z Raportem (do pobrania w pliku poniżej) i informujemy, że zgodnie z przepisem art. 30a ustawy o samorządzie powiatowym, nad przedstawionym Raportem przeprowadza się debatę, w której mogą brać udział Radni i Mieszkańcy Powiatu Wrocławskiego.

Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie, składa do Przewodniczącego Rady Powiatu Wrocławskiego pisemne zgłoszenie poparte podpisami co najmniej 300 osób. Zgłoszenie to powinno być złożone najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który została zwołana Sesja Rady Powiatu, podczas której ma być przedstawiony „Raport o stanie Powiatu Wrocławskiego za rok 2022”.  

Wzór wniosku do Przewodniczącego Rady Powiatu Wrocławskiego o udział w debacie nad Raportem oraz wzór listy mieszkańców popierających udział wskazanej osoby w debacie zostały zamieszczone w plikach do pobrania poniżej.

Szczegółowe regulacje dotyczące uczestnictwa i zabierania głosu przez Mieszkańców Powiatu Wrocławskiego w debacie nad Raportem określa Uchwała Nr VI/55/19 Rady Powiatu Wrocławskiego z dnia 8 maja 2019 r. w sprawie szczegółowych wymogów Raportu o stanie Powiatu Wrocławskiego.

Debata nad przedstawionym „Raportem o stanie Powiatu Wrocławskiego za rok 2022” odbędzie się na Sesji Rady Powiatu Wrocławskiego w dniu 13 czerwca 2023 r.

Mieszkańcy zainteresowani wzięciem udziału w debacie mogą złożyć wymagane wnioski z listami poparcia: drogą listowną (liczy się data wpływu do Biura Rady Powiatu) na adres: Przewodniczący Rady Powiatu Wrocławskiego, ul. T. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław,

osobiście - w Biurze Rady Powiatu – pok. 116, I piętro w Starostwie Powiatowym we Wrocławiu przy ul. T. Kościuszki 131 (w godzinach pracy urzędu) lub drogą elektroniczną na adres e-mail: biurorady@powiatwroclawski.pl.

powrót do kategorii
Poprzednia Następna

Pozostałe
aktualności

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Ok