Starając się sprostać rosnącym wymaganiom i oczekiwaniom obywateli, Starostwo Powiatowe we Wrocławiu w 2011 r. w ramach realizowanego projektu pn. „Program doskonalenia jakości usług publicznych w urzędach Dolnego Śląska i Małopolski z wykorzystaniem doświadczeń Urzędu Miasta w Dzierżoniowie" przystąpiło do wdrożenia Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z wymaganiami Polskiej Normy PN-EN ISO 9001:2009.
Zakres certyfikacji obejmuje: "Wykonywanie zadań własnych powiatu, zadań zleconych z zakresu administracji rządowej, zadań powierzonych oraz świadczenie usług administracyjnych dla klientów w Starostwie Powiatowym przy ul. Kościuszki 131 we Wrocławiu”.
Starostwo Powiatowe we Wrocławiu pierwszy Certyfikat Systemu Zarządzania Jakością otrzymało w 2011 r. i od tego czasu nieprzerwanie funkcjonuje przestrzegając i stosując na co dzień wymagania normy ISO 9001.
Obecnie Starostwo posiada wdrożony i stale doskonalony System Zarządzania Jakością zgodny z nową normą ISO 9001:2015.
Wdrożenie Systemu Zarządzania Jakością przynosi szereg korzyści przejawiających się przede wszystkim w:
Dokumenty Systemu Zarzadzania Jakością w załącznikach: