Powiat Wrocławski -

naglowek_logo.png 95ad1db6e99acdb16af69e08eb637ade
Niedziela, 25-06-2017
Imieniny: Łucji, Witolda, Wilhelma
x
Zarządzanie Jakością - ISO
Joanna Szkriba, Wyświetleń: 30633
Pdf
Drukuj
Powrót
Wypowiedz się

Starając się sprostać rosnącym wymaganiom i oczekiwaniom obywateli, Starostwo Powiatowe we Wrocławiu w 2011 r. w ramach realizowanego projektu pt. „Program doskonalenia jakości usług publicznych w urzędach Dolnego Śląska i Małopolski z wykorzystaniem doświadczeń Urzędu Miasta w Dzierżoniowie" przystąpiło do wdrożenia Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z wymaganiami Polskiej Normy PN-EN ISO 9001:2009.

Dnia 21 kwietnia 2011 r. Starosta Powiatu Wrocławskiego zarządzeniem w sprawie wprowadzenia w Starostwie Powiatowym we Wrocławiu Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z wymaganiami Polskiej Normy PN-EN ISO 9001:2009 zatwierdził i wprowadził do stosowania dokumenty Systemu Zarządzania Jakością (SZJ): Politykę Jakości oraz Księgę Jakości, która ustanawia podstawowe wytyczne dla funkcjonowania Systemu Zarządzania Jakością oraz wskazuje procesy i procedury zgodnie z wymaganiami Polskiej Normy PN-EN ISO 9001:2009. Dokumenty te są na bieżąco aktualizowane.

Dnia 29 lipca 2011 r. Polskie Centrum Certyfikacji PCC- Cert Sp. z o.o. przeprowadziło audyt certyfikacyjny, który dostarczył obiektywnych dowodów poprawności opracowania i wdrożenia systemu zarządzania jakością. Audyt certyfikacyjny oraz kolejne audyty nadzoru potwierdziły, że nasz urząd świadczy usługi dla klientów zgodnie z obowiązującymi wymaganiami.

W kwietniu 2014 r. kierownictwo urzędu podjęło decyzję dot. odnowienia certyfikatu. W dniach 30 czerwiec – 1 lipiec 2014 r. został przeprowadzony przez Polskie Centrum Certyfikacji audyt recertyfikacyjny. Przyznany certyfikat zaświadcza, że system jakości funkcjonujący w urzędzie zgodny jest z normą ISO 9001.

Wdrożenie Systemu Zarządzania Jakością przynosi szereg korzyści przejawiających się przede wszystkim w:

  • zapewnieniu systemowego zarządzania zasobami, wiedzą oraz obsługą klienta,
  • uruchomieniu procesu ciągłego doskonalenia działalności,
  • zapewnieniu sprawnego przepływu informacji o zadaniach i ich realizacji,
  • usprawnieniu funkcjonowania organizacji i zarządzania,
  • lepszym poznaniu potrzeb klienta,
  • aktywnym, skutecznym i szybkim identyfikowaniu i rozwiązywaniu problemów,
  • unikaniu błędów, zamiast ich poprawianiu,
  • zadowoleniu klientów,
  • gwarancji stałego, wysokiego poziomu jakości oferowanych usług,
  • poprawie terminowości usług,
  • udogodnieniu w załatwianiu spraw.

Księga jakości
Polityka jakości
Certyfikat

Wyślij na Facebooka
Wyślij link mailem
Pdf
Drukuj
Powrót
Wypowiedz się
zapytaj_staroste.jpg c40cd14ce8baa91b7c3ba59d113a36e1 zagrozenia.jpg bd9e3074b2187132f85c87cef08f090e komunikacja.jpg d6c8fb30e918e69dad157db5bdb4b4e2 przetargi.jpg 0b1904c6cc5aeae9644e76b43a87e767 strategia_rozwoju.jpg 41ad6cb3fb825d2ae3acf1131b6804cb zainwestuj_w_wypoczynek.jpg b1dc1f442cab4082ceca3485381f183a wspolpraca_zagranicza.jpg 777255d4337973e4a2031e15719a4e73 iso.jpg 0bc08f8a1babcd7d0c92e025b8290c01
ban1.jpg 8d951b1962d92bc66dbeedb084d27526 ban2.jpg a0879919f51e9e2c5f4386fb551d5b7a ban3.jpg f1e6868575a07f3d704f156c4da2415a ban4.jpg ebcd95701bc0197b22c5aee46c4327e1 ban5.jpg d719c5c4bc21103be143ad37b6fc5741