Powiat Wrocławski -

naglowek_logo.png 75993459249d0c14fb0cb088ba2e2c7c
Niedziela, 25-06-2017
Imieniny: Łucji, Witolda, Wilhelma
x
Zarządzanie Jakością - ISO
Joanna Szkriba, Wyświetleń: 30638
Pdf
Drukuj
Powrót
Wypowiedz się

Starając się sprostać rosnącym wymaganiom i oczekiwaniom obywateli, Starostwo Powiatowe we Wrocławiu w 2011 r. w ramach realizowanego projektu pt. „Program doskonalenia jakości usług publicznych w urzędach Dolnego Śląska i Małopolski z wykorzystaniem doświadczeń Urzędu Miasta w Dzierżoniowie" przystąpiło do wdrożenia Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z wymaganiami Polskiej Normy PN-EN ISO 9001:2009.

Dnia 21 kwietnia 2011 r. Starosta Powiatu Wrocławskiego zarządzeniem w sprawie wprowadzenia w Starostwie Powiatowym we Wrocławiu Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z wymaganiami Polskiej Normy PN-EN ISO 9001:2009 zatwierdził i wprowadził do stosowania dokumenty Systemu Zarządzania Jakością (SZJ): Politykę Jakości oraz Księgę Jakości, która ustanawia podstawowe wytyczne dla funkcjonowania Systemu Zarządzania Jakością oraz wskazuje procesy i procedury zgodnie z wymaganiami Polskiej Normy PN-EN ISO 9001:2009. Dokumenty te są na bieżąco aktualizowane.

Dnia 29 lipca 2011 r. Polskie Centrum Certyfikacji PCC- Cert Sp. z o.o. przeprowadziło audyt certyfikacyjny, który dostarczył obiektywnych dowodów poprawności opracowania i wdrożenia systemu zarządzania jakością. Audyt certyfikacyjny oraz kolejne audyty nadzoru potwierdziły, że nasz urząd świadczy usługi dla klientów zgodnie z obowiązującymi wymaganiami.

W kwietniu 2014 r. kierownictwo urzędu podjęło decyzję dot. odnowienia certyfikatu. W dniach 30 czerwiec – 1 lipiec 2014 r. został przeprowadzony przez Polskie Centrum Certyfikacji audyt recertyfikacyjny. Przyznany certyfikat zaświadcza, że system jakości funkcjonujący w urzędzie zgodny jest z normą ISO 9001.

Wdrożenie Systemu Zarządzania Jakością przynosi szereg korzyści przejawiających się przede wszystkim w:

  • zapewnieniu systemowego zarządzania zasobami, wiedzą oraz obsługą klienta,
  • uruchomieniu procesu ciągłego doskonalenia działalności,
  • zapewnieniu sprawnego przepływu informacji o zadaniach i ich realizacji,
  • usprawnieniu funkcjonowania organizacji i zarządzania,
  • lepszym poznaniu potrzeb klienta,
  • aktywnym, skutecznym i szybkim identyfikowaniu i rozwiązywaniu problemów,
  • unikaniu błędów, zamiast ich poprawianiu,
  • zadowoleniu klientów,
  • gwarancji stałego, wysokiego poziomu jakości oferowanych usług,
  • poprawie terminowości usług,
  • udogodnieniu w załatwianiu spraw.

Księga jakości
Polityka jakości
Certyfikat

Wyślij na Facebooka
Wyślij link mailem
Pdf
Drukuj
Powrót
Wypowiedz się
zapytaj_staroste.jpg 061defabbf1100d36d5cec2e154a0de9 zagrozenia.jpg d35aef5d4fa0ebc6c84a5a409502d893 komunikacja.jpg 025d21cc523e505fe0dfa1a0532241e9 przetargi.jpg 49f33b536435f35f250530607e19203b strategia_rozwoju.jpg 8ff111e84a8a4e4af8af0e845ca870af zainwestuj_w_wypoczynek.jpg c26367c026d718a485101e26414b8874 wspolpraca_zagranicza.jpg 9fe3af8d36a67173aa063ce374daa0c8 iso.jpg 4a2c2ed14b015615c11a6618f555ee71
ban1.jpg 861cc55da2514e942ae0c8b9976747b4 ban2.jpg 7a3620f3680513d26e3cad586c8aba06 ban3.jpg e3213fd24ff0feb4c3e64e40b945919f ban4.jpg d256bd63bd71e30f2bb981c4e7d03979 ban5.jpg 0eaaf60b41b1d7d823b658b71b234c79