Powiat Wrocławski -

naglowek_logo.png 3c2c99f88594aa8c2b7e8a6826ca96a5
Wtorek, 27-06-2017
Imieniny: Cypriana, Emanueli, Władysława
x
Zarządzanie Jakością - ISO
Joanna Szkriba, Wyświetleń: 30645
Pdf
Drukuj
Powrót
Wypowiedz się

Starając się sprostać rosnącym wymaganiom i oczekiwaniom obywateli, Starostwo Powiatowe we Wrocławiu w 2011 r. w ramach realizowanego projektu pt. „Program doskonalenia jakości usług publicznych w urzędach Dolnego Śląska i Małopolski z wykorzystaniem doświadczeń Urzędu Miasta w Dzierżoniowie" przystąpiło do wdrożenia Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z wymaganiami Polskiej Normy PN-EN ISO 9001:2009.

Dnia 21 kwietnia 2011 r. Starosta Powiatu Wrocławskiego zarządzeniem w sprawie wprowadzenia w Starostwie Powiatowym we Wrocławiu Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z wymaganiami Polskiej Normy PN-EN ISO 9001:2009 zatwierdził i wprowadził do stosowania dokumenty Systemu Zarządzania Jakością (SZJ): Politykę Jakości oraz Księgę Jakości, która ustanawia podstawowe wytyczne dla funkcjonowania Systemu Zarządzania Jakością oraz wskazuje procesy i procedury zgodnie z wymaganiami Polskiej Normy PN-EN ISO 9001:2009. Dokumenty te są na bieżąco aktualizowane.

Dnia 29 lipca 2011 r. Polskie Centrum Certyfikacji PCC- Cert Sp. z o.o. przeprowadziło audyt certyfikacyjny, który dostarczył obiektywnych dowodów poprawności opracowania i wdrożenia systemu zarządzania jakością. Audyt certyfikacyjny oraz kolejne audyty nadzoru potwierdziły, że nasz urząd świadczy usługi dla klientów zgodnie z obowiązującymi wymaganiami.

W kwietniu 2014 r. kierownictwo urzędu podjęło decyzję dot. odnowienia certyfikatu. W dniach 30 czerwiec – 1 lipiec 2014 r. został przeprowadzony przez Polskie Centrum Certyfikacji audyt recertyfikacyjny. Przyznany certyfikat zaświadcza, że system jakości funkcjonujący w urzędzie zgodny jest z normą ISO 9001.

Wdrożenie Systemu Zarządzania Jakością przynosi szereg korzyści przejawiających się przede wszystkim w:

  • zapewnieniu systemowego zarządzania zasobami, wiedzą oraz obsługą klienta,
  • uruchomieniu procesu ciągłego doskonalenia działalności,
  • zapewnieniu sprawnego przepływu informacji o zadaniach i ich realizacji,
  • usprawnieniu funkcjonowania organizacji i zarządzania,
  • lepszym poznaniu potrzeb klienta,
  • aktywnym, skutecznym i szybkim identyfikowaniu i rozwiązywaniu problemów,
  • unikaniu błędów, zamiast ich poprawianiu,
  • zadowoleniu klientów,
  • gwarancji stałego, wysokiego poziomu jakości oferowanych usług,
  • poprawie terminowości usług,
  • udogodnieniu w załatwianiu spraw.

Księga jakości
Polityka jakości
Certyfikat

Wyślij na Facebooka
Wyślij link mailem
Pdf
Drukuj
Powrót
Wypowiedz się
zapytaj_staroste.jpg be5afa73ccc4cae5ed65012d9d76c704 zagrozenia.jpg 7e35dde384bfd67d12e2e2104b4dc6d1 komunikacja.jpg a828d34b95257942e2c039d9e22cfadd przetargi.jpg 84f7163b364db3db9f03f7bb2092058b strategia_rozwoju.jpg da55804e3243c94004775f806832a5f4 zainwestuj_w_wypoczynek.jpg 6498627e243b589074f389d08ef18c12 wspolpraca_zagranicza.jpg a26f43ccb02c2f9aaee98c10d8fa6c79 iso.jpg 8256a6230e0e3a5c03bc040ed2db1212
ban1.jpg 7a0070493cc8f1626e9840ef6be7af79 ban2.jpg 48c837194499bfb143c6694bf055b5b5 ban3.jpg 251bd725310eb0ed643e9efe9628cd54 ban4.jpg 66272102392ddfa66035950a16126c9a ban5.jpg 0d5ee23239cc1844c9ccfbc511b8b3f2