Powiat Wrocławski -

naglowek_logo.png 0d92ace67363179fce3aa1ca03003d29
Niedziela, 25-06-2017
Imieniny: Łucji, Witolda, Wilhelma
x
Zarządzanie Jakością - ISO
Joanna Szkriba, Wyświetleń: 30637
Pdf
Drukuj
Powrót
Wypowiedz się

Starając się sprostać rosnącym wymaganiom i oczekiwaniom obywateli, Starostwo Powiatowe we Wrocławiu w 2011 r. w ramach realizowanego projektu pt. „Program doskonalenia jakości usług publicznych w urzędach Dolnego Śląska i Małopolski z wykorzystaniem doświadczeń Urzędu Miasta w Dzierżoniowie" przystąpiło do wdrożenia Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z wymaganiami Polskiej Normy PN-EN ISO 9001:2009.

Dnia 21 kwietnia 2011 r. Starosta Powiatu Wrocławskiego zarządzeniem w sprawie wprowadzenia w Starostwie Powiatowym we Wrocławiu Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z wymaganiami Polskiej Normy PN-EN ISO 9001:2009 zatwierdził i wprowadził do stosowania dokumenty Systemu Zarządzania Jakością (SZJ): Politykę Jakości oraz Księgę Jakości, która ustanawia podstawowe wytyczne dla funkcjonowania Systemu Zarządzania Jakością oraz wskazuje procesy i procedury zgodnie z wymaganiami Polskiej Normy PN-EN ISO 9001:2009. Dokumenty te są na bieżąco aktualizowane.

Dnia 29 lipca 2011 r. Polskie Centrum Certyfikacji PCC- Cert Sp. z o.o. przeprowadziło audyt certyfikacyjny, który dostarczył obiektywnych dowodów poprawności opracowania i wdrożenia systemu zarządzania jakością. Audyt certyfikacyjny oraz kolejne audyty nadzoru potwierdziły, że nasz urząd świadczy usługi dla klientów zgodnie z obowiązującymi wymaganiami.

W kwietniu 2014 r. kierownictwo urzędu podjęło decyzję dot. odnowienia certyfikatu. W dniach 30 czerwiec – 1 lipiec 2014 r. został przeprowadzony przez Polskie Centrum Certyfikacji audyt recertyfikacyjny. Przyznany certyfikat zaświadcza, że system jakości funkcjonujący w urzędzie zgodny jest z normą ISO 9001.

Wdrożenie Systemu Zarządzania Jakością przynosi szereg korzyści przejawiających się przede wszystkim w:

  • zapewnieniu systemowego zarządzania zasobami, wiedzą oraz obsługą klienta,
  • uruchomieniu procesu ciągłego doskonalenia działalności,
  • zapewnieniu sprawnego przepływu informacji o zadaniach i ich realizacji,
  • usprawnieniu funkcjonowania organizacji i zarządzania,
  • lepszym poznaniu potrzeb klienta,
  • aktywnym, skutecznym i szybkim identyfikowaniu i rozwiązywaniu problemów,
  • unikaniu błędów, zamiast ich poprawianiu,
  • zadowoleniu klientów,
  • gwarancji stałego, wysokiego poziomu jakości oferowanych usług,
  • poprawie terminowości usług,
  • udogodnieniu w załatwianiu spraw.

Księga jakości
Polityka jakości
Certyfikat

Wyślij na Facebooka
Wyślij link mailem
Pdf
Drukuj
Powrót
Wypowiedz się
zapytaj_staroste.jpg 138df60544871d1a2684b1561dba2ebb zagrozenia.jpg 40812f6135b14240d93bf44df0402647 komunikacja.jpg 2db1679c549356b556aa99c34fb86f9f przetargi.jpg 4fa178ee76b5bfb4b11bca66e9760809 strategia_rozwoju.jpg 3a82af19d4447c0cd4aa17c29eac0d70 zainwestuj_w_wypoczynek.jpg b8d30e725bade87d0d00e20535669052 wspolpraca_zagranicza.jpg b5a8f7b99fda1b2569cd19e41ed35e9d iso.jpg 36ac32a0a219a047de638728cb588dc0
ban1.jpg 085d18c46769b2502f124374dec200ae ban2.jpg 6c311ed9cbb09d5a194fa2db1f4ac65a ban3.jpg 5c259fcf06335b3918c9099e9e6da320 ban4.jpg d82c84407b6d37867a0047bb7384d4ca ban5.jpg 2be7df267f5ea8c77bc198b6a6d33dae