Powiat Wrocławski -

naglowek_logo.png 0739ae9104e819715983769c5df72cbb
Wtorek, 27-06-2017
Imieniny: Cypriana, Emanueli, Władysława
x
Zarządzanie Jakością - ISO
Joanna Szkriba, Wyświetleń: 30644
Pdf
Drukuj
Powrót
Wypowiedz się

Starając się sprostać rosnącym wymaganiom i oczekiwaniom obywateli, Starostwo Powiatowe we Wrocławiu w 2011 r. w ramach realizowanego projektu pt. „Program doskonalenia jakości usług publicznych w urzędach Dolnego Śląska i Małopolski z wykorzystaniem doświadczeń Urzędu Miasta w Dzierżoniowie" przystąpiło do wdrożenia Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z wymaganiami Polskiej Normy PN-EN ISO 9001:2009.

Dnia 21 kwietnia 2011 r. Starosta Powiatu Wrocławskiego zarządzeniem w sprawie wprowadzenia w Starostwie Powiatowym we Wrocławiu Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z wymaganiami Polskiej Normy PN-EN ISO 9001:2009 zatwierdził i wprowadził do stosowania dokumenty Systemu Zarządzania Jakością (SZJ): Politykę Jakości oraz Księgę Jakości, która ustanawia podstawowe wytyczne dla funkcjonowania Systemu Zarządzania Jakością oraz wskazuje procesy i procedury zgodnie z wymaganiami Polskiej Normy PN-EN ISO 9001:2009. Dokumenty te są na bieżąco aktualizowane.

Dnia 29 lipca 2011 r. Polskie Centrum Certyfikacji PCC- Cert Sp. z o.o. przeprowadziło audyt certyfikacyjny, który dostarczył obiektywnych dowodów poprawności opracowania i wdrożenia systemu zarządzania jakością. Audyt certyfikacyjny oraz kolejne audyty nadzoru potwierdziły, że nasz urząd świadczy usługi dla klientów zgodnie z obowiązującymi wymaganiami.

W kwietniu 2014 r. kierownictwo urzędu podjęło decyzję dot. odnowienia certyfikatu. W dniach 30 czerwiec – 1 lipiec 2014 r. został przeprowadzony przez Polskie Centrum Certyfikacji audyt recertyfikacyjny. Przyznany certyfikat zaświadcza, że system jakości funkcjonujący w urzędzie zgodny jest z normą ISO 9001.

Wdrożenie Systemu Zarządzania Jakością przynosi szereg korzyści przejawiających się przede wszystkim w:

  • zapewnieniu systemowego zarządzania zasobami, wiedzą oraz obsługą klienta,
  • uruchomieniu procesu ciągłego doskonalenia działalności,
  • zapewnieniu sprawnego przepływu informacji o zadaniach i ich realizacji,
  • usprawnieniu funkcjonowania organizacji i zarządzania,
  • lepszym poznaniu potrzeb klienta,
  • aktywnym, skutecznym i szybkim identyfikowaniu i rozwiązywaniu problemów,
  • unikaniu błędów, zamiast ich poprawianiu,
  • zadowoleniu klientów,
  • gwarancji stałego, wysokiego poziomu jakości oferowanych usług,
  • poprawie terminowości usług,
  • udogodnieniu w załatwianiu spraw.

Księga jakości
Polityka jakości
Certyfikat

Wyślij na Facebooka
Wyślij link mailem
Pdf
Drukuj
Powrót
Wypowiedz się
zapytaj_staroste.jpg 49640a9ff1f9ecae5004e97b23df88e8 zagrozenia.jpg 57e61ca09a3b6a41c9503153e9d0f1f3 komunikacja.jpg b3efaabd62b8a4371a91bcf0bea9aeb7 przetargi.jpg 91270b2f74857f7ca65f25369db042fa strategia_rozwoju.jpg 1c8b532274571a6a1af1a3730f72fdc9 zainwestuj_w_wypoczynek.jpg 0f26e0a651aeb687239fc793bae44cf4 wspolpraca_zagranicza.jpg db981c2e9e1e6455c952338986900c04 iso.jpg 447c0b8fbaa4ed86f506d7d9b1bfce61
ban1.jpg 33ab162515c915d31f2509015aeef6ca ban2.jpg 21f527c6509e63787973b1302f675452 ban3.jpg 92f3e59b8d9d59056c7a03a57d1772db ban4.jpg 4113755eb09002dc1051d4b7eb9269e4 ban5.jpg 1b62a5bd2da9cd21df1ae0a714b9470e